petak, 17.10.2014.

Preferencijalno glasanje

Ja mislim da bi svaki građanin trebao imat svoju jednočlanu partiju, svog predstavnika, zastupnika, predsjednika i premijera prema isključivo svojim preferencijama, koje bi hranio, oblačio, obuvao, plaćao im dnevnice i PR-agencije (dobro, to je danas preko Interneta skroz jednostavno i jeftino). To bi bilo onako baš preferencijalno. Zabranila bih udruživanje više od jednog i pol građanina, jer dvojica/dvoje/dvije bi već bila konspiracija, a vidjeli smo da to ne valja.

Od predloženih kratica MMF, EK i ECB (Plodovi zemlje (kako znakovito!) najoštrije protestiram protiv MMF-a jer ima dva M i već se na prvi pogled vidi da tu nešto ne štima, a s obzirom na vječnu unutarnju i vanjsku borbu među spolovima, jasno je da je riječ o tome da netko nekome uvaljuje dva para muda pod bubrege.
Nadalje, EK mi se ne sviđa jer mi zvuči kao: "Ej, kume!", a i to mi nekako ima previše vonja na zavjeru.

ECB je nekako najsimpatičnija jer ima tri slova od prvih deset valjda svake latinske abecede u Europi, tako da ju mogu naučiti i prvašići već u prvom pologudištu prvog razreda, ali to onda dovodi druge dvije u nepovoljan položaj jer se djeci već od prvog razreda nameće kao najjednostavniji izbor.

Ali ni to nije dobro jer je opet nijh više od jedan i pol. Zato bi ja da se svak registrira sa svojim inicijalima. Ako bude više istih inicijala, onda se stavljaju wingdingsi uz to i lijepo se svi registriraju s R u kružiću i sami odgovaraju za sva sranja koja izvrše, izgovore i napišu. Samo nek' mi netko ne kaže da bi takav sustav preferencijalnog glasanja preskupo koštao. Ne kupujem!

Prigodni broj:
Contrapunto bestiale...

Mislim, ima boljih glazbenih inačica, ali ova mi je baš PRIGODNA. Vizualno, svi zajednog, jedan jedan za sve, venju (iliti mjesto održavanja) Baskija, Španjolska i, jasno, nagrada i ivent: European Grand Prix Association For Choral Singing

samohranamajka®

Oznake: Koraljno glasanje, Grand Prix, asocijacija


- 22:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.