petak, 06.12.2013.

Ispravak

6.12.2013.

"Moja majka

Moja je majka izgledom drugačija od drugih majki. Jedina od majki u razredu nosi narančastu jaknu i zelenu kapu.

Ali, iznutra je jedinstvena. Gruba kad ne radim, nježna, topla i puna ljubavi kad je odmorna i sita.* Često zna raditi i 18 sati na dan, u serijama od po šest sati. Uvijek kada dođem doma, zrak kao da je ispunjen radišnom atmosferom (koja ne dopire do mog radnog stola). Nakon kratke obavijesti o ocjenama, radu i reakcijama profesora, često mi napominje ne okrećući glavu od monitora: „Ručak je u pećnici.“.

Nakon ručka obično naganjam mačku po cijelome stanu, koja se sakrije kod majke kao neki ptić koji bježi od grabežljivca. Tada je majka podigne pa mazi i dade meni govoreći: „ Evo ti mace, idi i otvori joj vrata da može na WC.“. Na to ja (kao izvježbani tuljan) odnesem ju pred vrata terase te ju pustim van, na što često dobijem jedan glasni i zahvalni: „Mrrr“. Nakon dugog odmora (ako je petak) često se zajedno smijemo satirično-političkom blogu Newsbaru gdje dobijemo svoju dnevnu dozu smijeha i veselja.

Nakon te kraće stanke sve se vraća u normalu. A ona opet radi, i radi, radi i radi. A za to vrijeme mačka spava i spava, spava i spava na stolcu uz nju."

*Majka umasnila i iskosila.

Ajojjj... :-))))

Oznake: majka, mačka, tuljan, veselje


- 23:17 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.